hold my hand and never let me go

Vi börjar med igår.
Vid åtta körde martina mig, julia, lisa och matilda till robin. Där befann sig oscar, filip och daniel redan, robin hansjälv också. De hade redan hållit igång ett tag, så det första vi fick höra var att vi låt lite efter. Vi korkade upp för att inte vara sämre. Pratade, sjöng och jag letade efter min bortsprungna mobil som återfanns i snön. Bra start! Vi fortsatte med lite till musik, lite dans och en massa roligheter. Ett tag befann vi tjejer oss under sängen, skrattade så att vi inte visste vart vi skulle ta vägen. Vi var ute lite, och vi sov lite i sängen. Biljardturneringen och buzzen som vi alla såg så mycket fram emot hanns inte med. Timmarna sprang förbi och innan vi visste ordet av det så skulle vi åka hem igen.  Denna kvällen var iallfall ett mycket bra sätt att inviga vårat lov på. En av de bästa kvällarna på ett tag, känns som att det faktiskt behövdes!

Julia SKA skicka bilder, hon vet bara inte om det ännu. De kommer när de kommer :)

idag vaknade jag klockan 9 och vid 10 kom dem. Klippte till både den ena och den andra. Dem blev, tro det eller ej, mycket fina! 500 spänn ner i fickan bara sådär. Helt galet mycket, för egentligen klipper jag mest för att lära mig själv och inte för pengarnas skull. Sedan körde jag och pappa ner till maxi, slängde i julkort i brevlådan. Handlade lite och sedan begav vi oss hemåt för att sortera ut vår "tvättstuga", där man för övrigt kan göra alla möjliga fynd. Nu har jag sovit och kollat på grinchen. Världens bästa julfilm måste jag säga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0