over the river and through the woods

Vilken otroligt väldigt bra skoldag.
Den har resulterat i en ny hårfärg, halvt iallfalll. Började dagen med att lisa slingade till mitt hår i lite mörkare slingor, blev faktiskt bra! Efter lunch färgade jag hennes i en mörkare brun, blev också kalasigt bra. Det finns väl inte så mycket mer att berätta om denna dag, mer än att vi borde ha egen hårvård lite oftare.

Nu har jag käkat tacos och lyssnat på disneys julsånger med långben och co. Ska snart lägga mig och kolla på en film. Känns som att jag förtjänar det idag. Plugget får faktiskt vänta tills i helgen, eller efter det...

kanske slänger in lite fina hätt-bilder också, hehe.
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0