we all need some help

Känns sådär att ha blivit utklassad av robin i röj-flaggor på msn. Inte en gång, utan tre gånger, i rad. Jag måste nog ta och lära mig att spela strategiskt. För övrigt tog jag en powernap efter one tree hill, ville ligga kvar hela kvällen, men har istället satt igång med engelskan. Som inte går sådär överdrivet bra. Svårt att uttrycka sig så att det låter bra på engelska. Kul att vi ska redovisa detta i 5-10 minuter i smågrupper, med inspelning. Att sitta och prata med en manick som spelar in ens röst är inget jag vill återuppleva igen efter nationellaproven där man mest stammade sig fram. Nu är suprisen här, återigen ska vi ta oss igenom det. Kul.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0