What we do is innocent, just for fun and nothing meant

Tänkte bara kolla så att jag inte är den enda som har stora problem med att ta mig fram på cykel? Att man slirar runt på isen som ligger täckt av snön är en sak. Att man blir helblind på grund av alla snöflingor som krossas mot ögonen är en helt annan sak. Totalt livhotande att cykla samtidigt som man blundar, fast det fixade jag fint. Både till haganäs och hem. Träffade på en Johanna och gick vidare mot Gemöskolan. Skymtade en och en annan lärare och pratade med några av dem. Sedan tackade jag för mig och cyklade hem.

nu tappade jag koncentrationen på det som skulle göras.
skärpning!

söt bild


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0