when the sky is darker, you can see the sun

Ganska bra start på denna skolveckan.
Åkte upp till växjö för att titta på lite bio, en julsaga. Inte riktigt vad jag hade förväntat mig, men efter att ha blundat lite och kollat lite så slutade filmen lyckligt iallafall. Kvart över tio var vi ute från biosalongen och traskade runt på stan. Fick lite ångest över vilken nyårsklänning man ska köpa, still no idea. Förra året hade jag ett jäkla problem med det asså, likaså iår. Kanske skulle köra på jeans och tröja iår? En kofta till det, för de lär bli kyligt.

Nej, vad jag egentligen skulle säga är att jag är hemma nu. 12.14 är klockan, och jag sitter hemmastadd i mitt kök redo för att skriva arbete! Ganska galet. Galet bra ändå. Om ett par timmar var det tänkt att jag skulle knalla ner till gemöskolan med johanna om hon är ledig, känns jävligt okej faktiskt. Jag saknar mina gamla lärare, tro det eller ej!

nu; mat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0