never used to care

Ja, nu var det dags igen. Lite update här och var. Inkastat lite då&då. Träningen vart helt okej, jag blev helt slutkörd mot slutet, då vi körde styrka. Asså, jag måste göra något åt det där, jag är hur svag som helst. Haha. Men jag är å andra sidan ingen bodybuilder, vad ska jag med muskler till liksom? 

Nu har jag iallfall tagit mig en skål med glass och kolasås, vilket jag är helt kär i. Tur vi inte har det så ofta här hemma, jag hade varit onyttig hela tiden då. Jag älskar det! Ja, men det var inte det jag skulle berätta. Jag ska snart kliva in i duschen, och sådant ni vet. Ska därefter börja skriva i min träningsdagbok, har missat att skriva om min förra vecka (lovveckan) och ska skriva allt bra jag gjort idag.

haha just det, jag skulle ju städa rummet också. Blev ju inte så mycket gjort med det, slängde bara ut en massa kläder från mitt skåp som inte var vikit, får ta tag i resten imorgon. Eller någon dag. Jag skjuter alltid upp allting, så typiskt mig liksom, det suger, jag vet! Jag gillar faktiskt inte att städa, och än mindre rota bland mina dammråttor. Nej fifan! Nu måste jag duscha iaf. :)

puss!
(förövrigt så funkar det inte att bifoga några bilder, rättare sagt, det laddar så jävla segt. Får bli någon bild senare!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0