2 timmars lektion

Sitter i skolan nu. vi ska tydligen ha en lektion i två timmar nere i datorsalen, och vår lärare är sjuk. Det ser inte ut att komma någon vikare heller, så vad gör man? datorerna är ett utmärkt sätt att fördriva tiden på kan jag säga. Vi är bara några som sitter här nere. Ett bord spelar kort och resten sitter vid datorerna :P. två tredjedelar av klassen gör matteprovet som vi andra redan avklarat. Lycka till till dem :)

tänkte passa på att göra min sökning till skolorna nu när jag ändå har en dator i närheten. Välja mina val och sedan spara det för att kunna bekräfta det hemmifrån. Antar att jag måste sätta igång att arbeta lite, skriva på brevet typ. Men att sitta här en halvtimme till skadar nog inte, förhoppningsvis :) Ha det finemang ni! (: puss

Btw, träffade (idol) Yazmina igår, supersöt och jätte trevlig tjej kan jag lova. Ville bara påpeka det ^^^^^^^^! 
 
Adam pryder skolans hemsida ganska väl tycker jag :D haha!



Kommentarer
yazmina

hej :)åh tack! hehe, har du funderat på att söka till frisör på jb då? kramar

2009-01-21 @ 20:49:42
URL: http://yazminaas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0