and it cut me like a knife.

Jag är så jäkla trött nu, men jag kan ju inte direkt gå och lägga mig nu. Jag får helt enkelt inte bädda ner mig alla redan. Förstår inte riktigt hur jag ska ta tummen ur röven imon och ta mig upp ur sängen tidigt. Eftersom jag nu under lovet sovit ganska länge om dagarna lär det bli ganska tufft. Bara till att vänja sig, skolan lär väl köra igång lika tufft som vanligen. En lugn start finns det inget som heter för våra lärare, nej, det ska vara pang på med prov och grejer. Stackars er som ska göra matteprovet nästa vecka säger jag, grymt skönt att ha provet gjort iallfall. En sak mindre att oroa sig över. 

How did I get here with you, I'll never know
I never meant to let it get so, personal
After all I tried to do, stay away from loving you
I'm broken hearted, I can't let you know
And I won't let it show
You won't see me cry


Haha. dreams, they do come true.


Kommentarer
liza

åh har du också lyssnat på cry idag, skrev ett inlägg om den låten innan :) föresten hälsa mini gucci ifrån mig :)

du är söt kristin

2009-01-07 @ 21:51:20
URL: http://havannamamma.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0