are we human? or are we dancers?

Det sägs ju att honung och te ska vara en bra hemmakur för halsont. Kan väl inte riktigt påstå att jag håller med. Har druckit ett par koppar nu, känner jag mig bättre för det? Not really. Har även provat knarka lite halstabletter, som funkade ett tag, tills jag fick slut på dem. Typiskt.

Förresten, är det bara jag som är lite virrig av mig nu när det är lov? Jag var helt bestämd på att det faktiskt vad fredag idag. Men oj så fel man kan ha. Men man hålller ju faktiskt inte koll på vilken veckodag det är nu när man inte går i skolan. Knappt så jag gör det när jag går i skolan heller. Fredagar minns jag möjligtvis bättre än de andra dagarna, men vem gör inte det liksom?

Jaha, nähe. nu ska jag nog dra mig från datorn. Vi hörs imorgon, om ni har turen på er sida! pusshej!

hon är för mysig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0