he's everything you're not.

Tjabba tjena hallå :D
åh, tänka sig, det är fredag! Grymt skönt att bara gå torsdag fredag i skolan. Det var riktigt segt i skoaln idag dock. Första lektionen hade vi spanska, jovars. Hård början med läxa och allt. Som jag förövrigt inte kunde göra eftersom jag spille ut kokhett vatten över hela mig och min bok. Så resten av kvällen satt jag med påsar med snö i och kylde ner kroppen. Sved riktigt mycket och det kändes som att jag hade kunnat lega ute i snön hela natten. Nu ska jag inte treva iväg. Utan andra lektionen så hade vi eget, jag och salome stack ner en sväng på maxi fort och köpte energidryck. Oh fy vad det var behövligt. Dock behöver man ju inte överdriva med 4, salome?! :D höhö. Sedan var de bild och efter det lunch. Hade hk sista lektionen, sjukt tråkigt. Men jag roade mig med min peddoröst. Jag låter allvarligttalat som en pedofil, en gammal sådan. Vet inte hur många gånger jag har tappat rösten idag, har ju även lyckats komma upp i falsett ett par gången, jomen.

Iallfall, efter skolan träffade jag Liza utanför hartmans, och vi fikade. Super gott och hur trevligt som helst. Gör jag hemsk gärna om. Satt där till halv fem, sedan ringde syrran och i princip tvingade mig hemåt. Så vi sa hejdå och jag for hemåt. Nu har jag varit ute med gucci och även duschat henne. Så nu luktar hon aningen fräschare än förut. Mums! Ikväll tror jag att jag ska träffa Sara, hoppas det iaf! nu ska jag pysa iallfall, vi höres:Dha en bra kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0