it doesn't matter

Home!
Skolan var väl inge vidare idag. Fast vi hade å andra sidan inga jobbiga lektioner och det var mycket gymnasieprat hela dagen, igen. Fick lite besök av haganäs och olika linjer där ifrån, var väl trevligt. Dock inget jag riktigt var intresserad av. Så är det. Spanskan var riktigt tråkig idag, plus att Linnébarnen kanske ska ha spanska med oss, yey! not. :) absolut inget fel på dem, men jag trivs med den gruppen vi hade från början.

Jao, ska väl inte skriva ännu ett inlägg om hela min skoldag, kort och gott får det bli idag. Har varit ute med hunden nu och har precis ätit lite. Snart ska jag iväg till klöxhult för nu sätter barngympan igång. Hoppas det kommer många barn, men inte lika många som förra gången! Jisses vilken kalabalik det var där då alltså. Mer än 30 barn var det säkert den gången. Nej, gärna lite färre idag. Jag gillar de små notiserna vi lägger in i tidningen, den är så liten som man knappt lägger märke till den. Frågan är väl bara hur alla föräldrar finner den så himla lätt.

Vi hörs senare. puss


Kommentarer
Anonym

wow kirre är så cool!

2009-01-15 @ 16:14:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0