monday.

Återigen är det måndag. Not so fun. Skolan  var visserligen inte så ansträngande idag, gjorde inte något märkbart idag heller. Bara satt och pratade. Idrotten var ändå det roligaste idag, då vi dansade, så ni kan ju tänka er hur vår skoldag har varit. Men vi har skrattat mycket, kommit fram till att jag och salome har vilda fantasier. Dock inte som det låter, eller, kanske. Vi har även lärt oss att gurra gillar The angry dragon. Det låter läskigt, och är läskig!! Killar alltså, vad säger man? Jo  - vissa slår den i väggen! :D

Sista lektionen hade vi teknik. Eller ja, jag och simon hade. Bygde på våra friggebodar och pratade en massa. Fick inte så mycket gjort, eftersom jag inte vet vad jag ska göra och så pratade vi bort tiden alldeles för mycket :) Det blev enbart en trappa denna gången, höhö!

Sedan cyklade jag hem, haha, vi raceade ifall ni ville veta. Snabbt gick det då inte, simon cyklar som en snigel. Whuppja! Nä, klockan börjar dra iväg, ikväll är det dags för årets första träning. Vad säger ni om de ja? Är lite halvsugen bara, inte överlycklig på att det ska börja. Men ska ta mig dit en stund iaf, träna av mig lite. Vill inte sitta hemma och lägga på lager på lager. Nejtack! Sommarfräscha ska vi bli, hela högen. Viga och starka! Som sagt, träningen börjar... om. 45 minuter. Och jag har varken bytt om eller ätit. Så jag vet faktiskt inte riktigt varför jag sitter här. hum.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0