not gonna waste another moment in this town

Fint det känns att även tisdagens skola är över. Vi har haft roligt idag tycker jag, till och från, men mest till. Eller hur man säger det. Vi började med slöjd, vilket var helt okej. Jag har börjat på ett lapptäcke nu, höhö, får väl se vart mina kunskaper kommer fram där, eller ens om dem gör det. Det märker vi om sisådär 100veckor då jag är klar med det. Nåväl, efter den lektionen hade vi eget arbete, då jag försökte komma igång och förstå första världskriget. Eftersom jag inte alls är intresserad av det, så kan ni säkert förstå hur mycket jag också fattade. Nollkoll. Det blev lunch och jag hade hållit tummarna på slemfisk. Tror ni inte det blev de också?! Happy face på mig. =D Jag gillar't!

Språkvalen efter lunch var tråkigt. Bara jobbade och jobbade. Nettan är vimsig också. Sista lektionen var eget arbete. Jag blev nästan lurad på en femma, jobbade stenhårt på historian och jag absolut avskydde oscar då. Så ni kan ju tänka er hur den lektionen var :)) Kunde slutat spännande om lektionen skulle varat en kvart till.

Nu är jag hemma, har precis ätit en bulle. Mums. Nu sitter jag och funderar på varför jag överhuvudtaget sitter och skriver om vad jag gör i skolan och vad jag inte gör där. Vem tycker det är intressant egentligen? Höhöhö. Men antar att det är så det blir om man inte har någon fantasi som mig. Tråkigt och livlöst. En tråkig och livlös kombination. Måste börja hitta något intressant att skriva om. Eller kanske jag borde söka upp ett helt nytt intresse.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0