sömn?

Fan. Jag som lovade mig själv att sluta sova efter skolan, yey, lyckades jag ju väldigt bra med. Jag sov i nästan 4 timmar, vaknade för någon kvart sedan. Så nu är min natt förstörd skulle jag gissa.

Blä! jag skippade träningen idag för jag hade tänkt jag skulle skriva lite på arbeterna, gjorde det också, men mycket blev det inte innan jag somnade. Kunde ju lika väl ha gott och tränat då, jävla sömn! :P Förstör allting. Höll nästan på att snooza förlänge idag också, vaknade nästan aningen försent.

Nä, jag för väl börja läsa lite på boken nu iallafall. Så jag känner att jag gjort någon nytta idag, höhö :) Onsdag imon, vilket betyder halva veckan kvar i skolan. like like like! :) puss!

bjussar på en mycket gammal  bild. Vi hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0