you name it!

Nämän, en 13:e prenumerant. Välkommen, välkommen måste jag ju då säga till vem du än är. Trevligt att ännu en är intresserad!

Tänkte bara berätta att jag är beroende av clementiner. Det är nog iallfall det jag har levt på i princip hela jullovet. Min frukost bestod oftast av clementiner, min middag blev något litet kombinerat med en clementin, kvällsmaten blev också en clementin då man inte känt någon större hunger för vanlig hederlig kvällsmat. Ja, jag har krängt en hel del oranga frukter på denna korta tid. Förhoppningsvis gör det bara gott för mig. För frukt är nyttigt, eller hur?

Kollade förresten på blondinbellas intervju på tv4's hemsida. Såg ni det i morse? Håller med den manliga programledaren (vad han nu heter) att hon är mer som en 28a åring är en 18åring. Hon verkar inte ha mycket vanligt tonårsliv inte. Asså, inte för att det verkar något fel på hennes liv som hon lever nu. Hon är bara allmänt mer vuxen, vilket jag stör mig lite på faktiskt, och att hon har en dröm att vara ekonomiskt oberoende när hon är 20. Det är väl lite att ta vi väl? Nåväl, hennes liv!

Nu ska jag ta och äta en clementin :))))))


Kommentarer
Kim Von J

Är du sugen på ny design?

Lottar ut en just nu på bloggen! :)



Kram Kim

2009-01-07 @ 21:38:50
URL: http://kimj.blogg.se/
Kim Von J

Nu är med!

2009-01-07 @ 21:44:09
URL: http://kimj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0