always all the time

Fan vad skönt det är att få  sova ut lite, blev dock inte längre än till 9 och sedan var vi tvunga att stiga upp. Tjejkväll hemma hos Johanna som sagt. Mycket trevligt. Claes kom även förbi och vi pratade lite. Vi åt pizza, spelade spel, vattenpipa och tillslut kollade vi på film. Vid 3 hamnade vi i sängs igen.  Ja, egentligen orkar jag inte berätta så mycket mer om den kvällen, för jag är jävligt trött och tänkte lägga  mig och kolla på I taket lyser stjärorna, som vi kollade på igår. Men ni vet, jag har ju en tendens att alltid lyckas somna. höhö. Så tänkte se om den nu, för den ska tydligen vara väldigt sorglig. Well, slänger upp lite bilder också! See you later. puss!








Hope you enjoyed!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0