and i'm sorry that you're gone

Hemskt mycket uppdatering idag. Blir lätt så när man inte har så mycket annat för sig. Fick iallfall vad jag ville så jag och mamma promenerade ner till byn. In i väskan och jag inskaffade en ny plånbok. Vilket tog mig typ tre veckor att göra sedan min andra blev stulen. Har knappt några kort eller något att ha i den, så har inte riktigt varit i behov av en plånka. Något annat jag var i behov av var min biskvi. muummmsss. På vägen hem köpte jag lite ahlgrensbilar för nöjets skull.

Fikade medans jag visade alla bilder ifrån spanien för honom. Han har tjatat så mycket nu de senaste veckorna om att få se bilderna och nu har han fått de. Tror minsann han gav mig lite knäppa blickar när bilderna ifrån puben kom. Wellwell cykelställ. Vad ska han göra åt det? :)

Nu har jag iallfall fått lite filmtips av min käre väl peltola. Håller på att ladda hem dem och sedan jag ska kolla hela natten lång.


                                                                       my beloved cookie!



Kommentarer
a g n e s [ f o t o & v a r d a g ]

sV: Tack så jättemycket! :D Snygg och stilig design du har!

2009-07-10 @ 19:53:29
URL: http://jagagnescecilia.blogg.se/
Martina

jag hoppas verkligen att du sparade lite bakelse till mig med! :D

2009-07-12 @ 11:54:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0