I don't wanna wake up

Det första jag gjorde idag var att kika ut genom rutan för att kolla vädret. Lite tummen ner faktiskt. Jag ser ingen sol, men å andra sidan så regnar det faktiskt inte. Bättre än igår, och sämre än i förrgår med andra ord.

Igår blev det hököns marknad som jag sa. Mysigt som alltid. Uppträde var de också av någon från radio, pejje? Uppfattade aldrig namnet men han var tuff iaf. När vi hade tröttnat på marknaden gick vi hem till våra kusiner. Jag la mig på soffan och somnade och martina kollade på tv. Sedan kom pappa dit och vi fikade våra munkar och sedan körde martina upp mig till adam. Längesen man träffade den mannen. hoho. Fikade jordgubbar och satt mest och pratade. Med tanke på vädret fanns de inte  så mycket annat att göra. Vid 10 tiden kom sis och hämtade mig och jag dunsade i sängs med one tree hill efter lite jordgubbar och glass :)

Inga planer idag. Får ta dagen som det kommer :) puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0