please have mercy

Jag verkar tydligen ganska duktig på att vara punktlig med att vara ute och gå precis då det regnar. Vaknade i morse efter att ha sovit några få timmar, somnade typ vid 5, och tänkte att jag skulle ut och gå en runda och rasta den rastlösa hunden som då hade vält ut och tuggat på allt som låg i papperskorgen inne på toaletten. Han är hopplös. Iallfall, vädret var kanon när jag gick ut, det nästan stekte lite. Vilket ändrades totalt halvägs, det öste ner regn som aldrig förr. Och jag blev grymt blöt, och molle blev riktigt ful. haha! But heey, vem vill inte gå 1,5km när regnet öser ner? Jag tänkte väl de! Måste ju vara allas dröm :)


snygghund.se! haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0