tummen upp, tummen ner.



Tänkte kolla vad de gör med min kamera och upptäckte detta. Gissa om jag blev lite glad, plus att det sparade ca 2 veckor av onödigt väntande och jobb för dem. So, just give me a new! =D
Haha, saltvatten! - Vi var ju tvunga att ljuga ihop någonting :)

Något mindre roligt var brevet jag fann i brevlådan idag. Från socialförvaltningen. Möte den 12 augusti. Är jag den enda som tycker det är riktigt onödigt? Ja menar, vem har inte lite cider med sig på en festival där alla super dygnet runt? Nä, jag menar väl de. Antar att jag får gå på det där förbaskade mötet och lyssna på vad dem har att säga om mina alkoholvanor. Herregud så löjligt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0