klass 6, 7, 8, 9



klass 9. eller vad vi nu ska kalla oss. Vi är ju inte klass 9 längre. Nu är vi före detta 9or. Nu har jag kollat på lite bilder på datorn, rensat, soterat, och har sett en väldigt massa bilder som är ifrån vår klass, tillsammans. Vi hann med en del genom dessa 4år. Kan ju passa på att berätta för er att bilderna är allt utom i tidsordning här. De kom lite huller om buller, men genom att förstora upp dem tror jag ni alla kan lista ut från vilket år de kommer ifrån. Tänkte bara visa, för er som ville se!

nu ska jag återgå till min datorrensning!


Kommentarer
novembersara - det lilla extra.

Vad fin blogg du har - ska vi följa vrandra på bloglovin?

2009-07-13 @ 20:16:36
URL: http://novembersara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0