don't need your light to light my way

Jag är så tacksam att det finns bil, haha, som jag tidigare nämnt! Det regnade när  jag skulle till träningen, och det var kallt som fan när vi skulle hem. Tur Gabbe kan sin grej! :)  Träningen vart bra, och jag kämpade på så gott jag kunde. Fortfarande med hänsyn till mig grymma träningsvärk. Och jag bara klagar och klagar, förjävligt. Jag har ju inte så mycket att klaga på egentligen, allt gick ju bra. Jag är helt slutkörd med andra ord. Det här ska in i träningsdagboken kan jag lova.

Nu sitter jag med ett kärt kexchoklad, och tänkte jag skulle göra klar diagnosen i matte. Så man får något gjort. Har nog även lite spanska läxa att ta tag i. Tyvärr. Så trött på skolan. Usch och fy. Kommer sitta fint att sluta  nian sedan iallfall. Påtal om att sluta nian så är vi på gång med våra skoltröjor. Vilket är en ganska tråkig tröja eftersom vi bara ska ha en text med "Vilket tjat om dessa tröjor" eller något. Lite tråkigt. Men alltid är det något :)


Ja, nu ska mina mattehjärnceller plockas fram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0