091010

tisdag.
Idrott och svenska. På idrotten var de full rulle i 2 timmar. Hade idrott tillsammans med it-media och några från hr. Så vi var fullt hus i idrottshallen kan man säga. Volleyboll körde vi mesta dels. Mitt lag hade fina heja ramsor som vi skrek för att skrämma våra motståndare. Mest för att de skulle vara det enda sättet som vi kunde tänkas vinna på. Jag fick mig en liten fläskläpp också. En liten en. Det känns mest som att jag har varit hos tandläkaren och fått en fet bedövningsspruta i den högra sidan av överläppen. Alltså så borde den bortdomnade känslan vara borta inom någon timme.

Det finns väl inte så mycket att berätta om svenskan då vårt internet var ur funktion nästan hela lektionen. Någon försäljare kom idag också, fick chansen att handla lite idag men jag fann inte ro till att sätta mig och kolla i hans katalog igen. nix. På tåget fikade jag, lisa och julia donuts. Smarrigt minsann. Cyklade ner till träningen efter det och nu sitter jag här hemma igen.  Fick det glada beskedet att vi fick vara lediga imorgon på grund av en sjuk mattelärare. Dessutom en engelska lärare som skall på kurs. Därför fick vi tillfälle att jobba hemifrån. Ganska skönt ändå, tänkte sätta mig med engelskan snart. Efter en promenad med johanna, som kommer att inträffa just about now :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0