huvudet i sanden

Damernas match slutade 13-1 och herrarnas/pojkarnas har jag ingen aning om då jag inte stannade hela tiden. Mötte daniel och robin på vägen också, stötte älmhult, sedan försvann daniel till omklädningsrummet och jag och robin for mot maxi. Fylla på mobil och köpa plopp, fint de. Robin har nu finally kommit på vad jag äter för godis, jag såg stolthet i hans ögon. Jag lämnade honom med filip och åkte hemåt för att duscha och fixa iordning det jag behövde. Nu är jag klar, inväntar ni vet vem.  LISA! Seg som en snigel den kvinnan. Fast jag tycker om henne ändå, oavsett vilken speed hon har.

Strax blir det att åka till julia och ha lite trevligt.
puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0