knock them down

Godmorgon. Guldvärt att få stanna hemma idag. Jobbar mycket hellre hemma än att  behöva stiga upp halv 6 varje dag. Idag gick jag istället upp klockan tio, bosatte mig direkt med datorn i tvrummet. Nu sitter jag och försöker få klar engelskan. Går framåt med babystep. Senare ikväll bär det av till lisa med amanda. Matten skall göras klar och så blir det säkert en kopp té. Brukar bli så hemma hos lisa.

nu ska jag dricka oboy och äta rostad polarbröd. fin frukost det.


When I first got here everyone thought I was here for a girl, the girl in the book, but I was only here to make a movie. Now it turns out they were right, I am here for a girl in the book, the other girl.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0