say it's okey

Nu har jag precis kommit hem från matchen, 3-3. Nu har jag kommit in i det stadiet då innebandy faktiskt är ett nöje att kolla på. Man kan ju börja undra vad som händer med mig och min värld. Förut var jag emot att kolla på allt som jag själv inte deltog i. dvs innebandy, fotboll, allt! Nu har det nästan blivit en självklarhet att man är och supportar hemma matcherna, även om jag kanske inte ger så mycket support.

Nu slänger jag i mig lite te och mariekex. Halv 8 ska jag dansa och vid halv 9 kanske jag cyklar hem till lisa en sväng. Om jag känner att jag orkar det. Vet att jag egentligen har alldeles för mycket att göra hemma, men nae. Ibland måste man trotsa sig själv lite och gå emot strömmen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0