they bring me to you


inte helt okej att sitta inne på sitt rum och lyssna på denna låt.
men ack så fin den är!

för övrigt har jag inte gjort ett smack ikväll. Sovit lite, ätit lite, duschat lite. Lite av det mesta. Känner mig sådär allmänt tråkig idag. Imorgon var planerna att jag skulle ta en långpromenad i skogen imorgon, tidigt. Tänkte dra på min charm lite också, så att jag kanske skulle kunna få lite mat på ikea. Sedan blir det att stanna kvar på skolan till halv 8 på julmässa. Mellan klockan 5 och halv 8 (tror jag) är vem som helst välkommen till John Bauergymnasiet för schamponering, massage, eller liknande! Tyvärr missar jag barngympa avslutningen och fikan. Vanligtvis hade jag sagt "there's always a next year", men inte iår.

nu ska jag rota fram en kaka och göra lite te.
puss&godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0