brooklyn we go hard

Nu är det såhär att jag har haft en ganska så galet bra dag. Innehållsrik, otroligt. Vi började med matte, som vilken onsdag som helst. Fast där händer det som vanligt inte så mycket utan man sitter mest där som en nörd med snoken i boken. Frulle som nästan varje onsdag blev det och någonstans efter lunchtid spårade det ut. Vi hade allsång till disney låtar, spicegirls, aqua, ja allt man kan tänka sig. Inte nog med att det var ganska galet, vi skulle också kolla på en skräckfilm på engelskan. The messengers. Sjukt läskig måste jag säga. Lite roligt var det dock när hela klassen satt och skrek i kö efter varandra varje gång något läskigt hände i filmen. Nästa gång vi kollar på skräckis är det nog bud på att skaffa öronproppar. haha! Det var en mystisk, trevlig och ganska knasig lektion minst sagt. Men ååh vad jag gillar sammanhållningen i klassen, går inte att säga för mycket. FR1 alltså, underbart!

Vi hann med tre-tåget hem och väl hemma träffade jag på peltola och vi gick runt på marknaden en sväng. Tills han skulle träna och tills jag höll på att kissa ner mig. Då kom syrran och ville köpa munkar. Originellt. Hem några minuter, packa och träffa upp Julia och Lisa. Vi for ner till haganäs för lite motionssimmning. Kände mig väldigt duktig där, men tanke på vilken jävla träningsvärk jag har idag. Mina lår, jesusamalia! Vi kämpade på i en halvtimma sedan gav vi upp, satte oss i bastun och sedan la vi oss i ett varsitt solarium. Längesen, men jävligt skönt faktiskt. Kanske börja simma lite oftare flickor?

Nu är jag hemma, har slängt i mig alldeles för mycket pyttipanna och ska snart fixa med lite papper and so on.
hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0