I wanna fall in love, all over again.

Bilderna får faktiskt vänta någon dag. Maybe tomorrow.
Fredag imorgon, loving it. Imorgon ska jag nog till lisa efter skolan, eller hur det nu blir med det. Spännande är allt jag kan säga. Mycket spännande och kanske aningen nervöst.

Nu hade jag tänkt att sova, men mobilen vibrerar för fullt och varje gång tänker jag "ah, okej, jag svarar på detta smset, lägger ifrån mig mobilen och sedan sover jag", sedan klirrar det till igen och jag tänker "men okej, jag måste ju läsa vad personen skrivit, och kanske svara, sedan sova", klirr, "men jo, siiista nu va!". Fler som har samma problem som jag?

godnatt, sleep tight!

random bild. men jag blir glad när jag tänker på denna kvällen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0