if it kills me

Vår första lektion för veckan spenderade vi på idrottskliniken. 2½ timme ungefär. Vi gymade på som bara den och jag vet, jag vet att jag kommer att ha träningsvärk imorgon, även om jag faktiskt strechade lite. Och jag måste bara berätta om hur vi startade dagen. Jag, amanda, julia, och fanny skulle då som planerat gå till kliniken med några andra tjejer framför oss, även Jerry, vår idrottslärare. Vi tänkte att 'ja men vi kan nog ta de lugnt, vi ligger inte så långt efter'. 2 minuter senare står vi där, mitt i en korsning där vi kan välja höger eller vänster. Vi valde vänster, och jag kan fortfarande inte bestämma mig för om vi gick rätt väg eller inte. När vi kom fram till området där lokalen låg, så kunde vi ändå inte hitta. Vi var inne på något annat gym, en konferenssal och där stod vi. Ganska vilsna. Efter lite om och men hittade vi rätt och satte igång med de alla hundra maskinerna. Riktigt skönt med lite träning för en gångs skull. Det får det gärna bli mera av. Nästa idrottslektion skulle bli en överraskning.

Nu sitter jag här, med svenskan framför mig. Det går faktiskt framåt, feels good. Kanske inte lika mycket att ta igen hemma. För ikväll ska jag cykla ner till gymnastiken och sedan ska jag lägga mig framför one tree hill. avsnitt 3 på gång nu. Nej, minsann, tre minuter kvar, nya tag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0