so look around for the people in your life

Såhär såg min mobil ut när jag fick tillbaka den. Pretty cute. Nytt batteri och nytt batterilock fick jag också till. Jag tror inte de gillade mina gamla. Batteriet var sönderklistrat med silvertejp och likaså bakluckan. Hur den fungerar nu är en annan diskussion. Den startas om då och då och jag har ingen täckning på den. Ska inte en mobil vara fungerande när man får tillbaka den? Well, jag får hoppas att nätverket fungerar inom kort, inte för att den har gjort det på hela dagen, men det vore ju gullig om den kanske kunde sätta igång att arbeta lite nu.



om en timme åker jag ner mot osby och kommer hem ca halv 10. Då blir det direkt in i duschen och sedan sova. Får väl se om jag orkar uppdatera mera ikväll. Vi hörs! Puss!


Kommentarer
a g n e s [ f o t o & v a r d a g ]

Heeej :) Vilken kul blogg du har! :D Skulle du vara intresserad av att beställa en design av mig? :) Mer info hittar du i kategorin "Beställa design?" på min blogg. :D

2009-09-07 @ 21:27:11
URL: http://jagagnescecilia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0