när ord inte räcker till

Nu finns det varken ord eller tårar kvar. Fortfarande känns det helt overkligt, som om det är en mardröm. Fast som vi kommer att vakna ur, då kommer det vara bra igen. Det är vad vi alla hade hoppats på. Aldrig har jag varit på något liknande och aldrig mer kommer jag att vilja. Så många människor som verkligen bryr sig om honom och så många tårar.



Det är såhär jag kommer att minnas dig. Sprudlande glädje. Hela tiden, varje gång.
Så mycket vi gjort under åren, så mycket att komma ihåg. För att hålla mig kort avslutar jag nu. Ett farväl var vad jag behövde idag. Jag känner det på mig, du har det bra. Gabriel Brorsson.
 "in trance we trust, in dreams we dance".


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0