första december tvåtusentio

Första december. Sjukt. Lyckades vakna och ta mig igenom det kvart långa avsnittet från julkalendern. Må säga att den aldrig kommer att var densamma igen. Som när det var dieselråttor och sjömansmöss. Eller Sune. Fast jag ska ge det en ärlig chans trots det. Öppnade iallafall första luckan i min chokladkalender. Tänkte jag skulle tacka pappa här för att han köpte den, men sen kom jag på att det faktiskt var jag som tvingade honom till att köpa den.

Idag har det varit svinkallt, mer än det. Istid, nästintill. Skön dag på praktiken också. Fast de är alltid skönt där för alla är så sköna. Vilket gör min dag skön, hehe. Slutade vid fyra och åkte till team sportia. Pappa incisterar i att jag ska införskaffa ett par termobrallor. Skulle göra det men det fanns bara sådana som passar till giraffer. Med långa ben typ. Det har inte jag. Undra när de ska göra byxor åt taxben, då skulle jag bli en potentiell köpare.

Nähe, har suttit med snoken i matteboken (hehe, börjar med julrimmen redan). Nu ska jag ta en välförtjänt dusch.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0