11 februari

En fruktansvärt mysig dag spenderades i tingsryd tillsammans med hela fr1, lien och barbro. Klockan tog vi bussen från växjö till tingsryd och vi alla kunde instämma att det kändes som att vi skulle på skidsemester. Där satt vi  i halsduk, vantar, jacka, underställ, långkallingar, varma skor och termobyxor. En overall hade varit så mycket simplare såhär i efter hand. Vi fick en liten guidad tur av anna, hamnade hos Barbro och fick en mycket mysig frukost. Vi begav oss sedan ut i kylan, fullt utrustade och gick en tipsrunda. Grillade korv och hälsade på fåren, lekte lite lekar inne och pratade ut. Det var det mysigaste, alla samlade i tvrummet, några i sofforna, några på golvet. Öppnade våra hjärtan och pratade om pinsamma stunder. Där hade jag kunnat sitta hela kvällen lång, tills någon kom med idén att gå till Börjes. Så dit gick vi. Fikade lite. "Är det något fel på honom?" "Han är från polen" "jaha, men då förstår jag" hehe. Det var roligt.

Klockan 2 satte vi oss på bussen hem, sedan tåget och rullade in i älmhult klockan 4. Jag gick hem, kollade one tree hill och åt knäckebröd. Somnade tio minuter och nu ska jag snart fixa något mer att knapra på, hehe.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0