draw me close

Have to confess, jag tror jag har en svag förkärlek till makrill i tomatsås och körsbärstomater. Var och för sig naturligtvis. Det var mest en parentes eftersom jag nyss stoppade i mig lite av samtliga.

Idag åkte jag direkt till träningen från tåget. Vi blir bara fler och fler, kul att se faktiskt. Härliga små, små barn. Och en mycket trött Kristin som egentligen inte alls har någon lust att pallra mig ner dit, men gör det för deras skull. Gulliga är dem och energin kommer tillbaka när man träffar dem må jag säj.

Nu funderar jag på att unna mig en milkshake. Vet inte riktigt om det är vad jag borde kränga nu, men nu råkar allt finnas tillgängligt. Banan, glass, oboy och mjölk. Sällan man har det. Så får det nog bli, milkshake och det nya avsnittet one tree hill. Jag ger mig själv så bra idéer hela tiden, hehehe. och ett bad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0