punch me in the face

Jag har sökt 3 olika jobb och har ett kvar. Får jag inte jobb på någon av platserna kommer jag bokstavligen inte att överleva sommaren. Eller så kommer jag att få leva mycket snålt. Piggelinglass istället för ben&jerrys, bökhult istället för åhus/mellby/hällevik och jag kommer att få leva i mina gamla trasor istället för att köpa söta tunikor och de där speciella jeansshortens som gör varje litet plagg unikt. Jag har ett hårt liv att leva framför mig känner jag.

Har jag inte förstått baletten helt fel så ska det vara min tur att färga håret imorgon på bild&form-lektionen. Jag vet fortfarande inte vad jag ska göra med det, men jag känner på mig att min följeslagare/frisör Emelie kommer att komma med goda idéer. At least I hope.

Det märks tydlig på facebook när det har varit fest i älmhult. Alla uppdaterar sina bilder hit och dit. Nog är det allt trevligt att kolla på dem, man chockeras dock snabbt över hur man faktiskt såg ut på dansgolvet.


här kör jag och amanda hand-i-hand-dansen och sjunger för glatta livet.

en gruppbild. Här hade mitt hår fortfarande den form den hade innan jag anlände till festen.

plötsligt övergick jag från min midsommar-frisyr till galen-dans-frilla. En bild där vi inte var allt för förberedda för den blixtrande kameran elin sprang runt med. Jag bjuder på den bilden. Kristin aka hamsterface.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0