vill du bli min valentine?

Alla hjärtansdag är en fruktansvärt överskattad dag och borde inte finnas enligt mig. Därför kändes det ganska bra att tre singlar vaknade upp i samma rum, med smärta i hela kroppen. Jag ska ärligt talat sluta använda högklackat och sluta göra kullerbyttor! För övrigt var kvällen väldigt bra och jag dansade in i det sista, tills mina fötter gav vika. Då stapplade vi bort till carolina för att hämta våra saker och sedan åkte vi till lisas mamma. Halv 3 kröp vi ner i sängarna och sov.

Papi hämtade mig för tidigt och nu har jag krupit ner i soffan framför the city och känner svagt att jag skulle behöva skriva lite svenska.

big sis och jag i fredes!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0