samvetet säger en sak, lust något annat

Söndag idag och jag har insett hur isolerad jag har varit hela lovet. De enda jag har gjort är att träna, varit hos matteus, växjö, haganäs och sedan är det inte mycket mer. Har knappt träffat någon, eller nej, det har jag faktiskt inte. Fast just nu känner jag inget behov av någon annan, bäst här hemma med familjen.

Jag har duschat och ätit gröt, gjort mig redo för att kolla på match. Virrpannan Martina hade kollat fel och de hade borta match. Så istället körde jag en omgång med min docka och resultatet blev en helt okej frilla. Nu är det dags för mig att ta tag i kopplet och gå en jätte lång runda, det var det som var tanken.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0