7 februari

Julia. Robin. Calle. Daniel. Fisk i sjön. Kort. Liatorp. Elin&Sara. Folk. Musik. Öl. Prat. Kullerbyttor. Hemfärd. Sängen.

Detta var min gårkväll i få ord. Roligt att få träffa lite bekanta igen, känns som att vi lever i vår egna lilla bubbla i växjö. Vi begav oss hem när vi fick på känn att vi inte var önskade där. När de flesta hade åkt hem med andra ord. Jag gick direkt och la mig. Tack för tillställningen iallafall! :)

Idag brukar man säga att man mår som man förtjänar, det gör jag också. Jävligt bra med andra ord. Känns bra att för en gångs skull vara kapabel till att stiga ur sängen utan den där feelingen att behöva springa på toaletten. Idag tänkte jag gå en runda med molle, det var hundra år sen jag var ute och promenerade. Därför är det dax för det idag. Senare ikväll är det dansedax.

bra tjej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0