då kommer rädslan och tar oss

Jag visste att ingenting bra skulle komma ut från den här veckan. Idag spelade vi lacrosse på idrotten och fick en utskällning av jerry. Idag stod faktiskt inte jag för klagomålen, för en gång skull. Lunch med serious talk och svenska. Vi skrev personliga meddelanden och jag kände mest för att åka hem. Vid kvar över tre tog jag och palm vår pick och pack och gick mot stationen. Där befann vi oss redan vid halv och väntade till kvart över då tåget gick. Jag tycker vi lyckades prata bort 45 minuter ganska fort och bra. Vi adderade julia nummer 2 och amanda för att åka tåg tillsammans.

Träning med barnen och ett stort mål spagetti och köttfärssås gjorde min dag. Plus alla mina underbara självklart, men det är så uppenbart att jag inte ens behöver nämna det, för dem vet. One tree hill avsnittet tog nyligen slut och jag är ganska redo för sängen. Tröttsam dag.

Imorgon blir nog en dag att ta tag i, matte och engelska. Här går det inte att ligga på latsidan minsann.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0