love the way you lie

Idag har jag jobbat och fräst åt en tant som hade mycket att klaga på. Hade gärna fräst åt några till men då hade jag nog inte fått jobba kvar. Gamla tanter alltså, inget att ha. Hehe. Jag skickade smygsms till amanda, fick kloka svar fast ändå inte. Oklok men klokt. Plus lite sånna här (!!!!!), ibland får man vara arg på sms. Om man vill.

Tjugo över fem hade jag gjort mitt och cyklade hem. Åt lite jordgubbar för att trösta mig själv, sov lite också. Nu har jag städat mitt rum, spelat lite beachtennis utan beachen. Och så tänkte jag precis skriva att jag tänkte dra med mig johanna ut på en promenad, men hon ligger tydligen skönt framför tvn ikväll. Hehehehe. Jag får ta martina istället, eller så går jag själv. Yes, tjarå.


ps. alla får sova med öppen mun


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0