Jag ska sakna dig imorgon

Vet man inte vad man vill göra, så gör man båda delarna. Det levde jag på ikväll. Jag och Martina kollade på filmen som det var sagt, förutom att jag somnade innan det ens hade gått tio minuter in på filmen. Då kan man snacka om att vara trött. Vid kvart över tio var den långt mer än slut och jag gick ner till Preem macken som inte finns längre för att träffa Johanna. Vi skulle gå en liten promenad som slutade med att vi gick en lång promeflax. En timme och tio minuter senare gick jag innanför dörren. Mycket att prata om idag så vår lilla runda räckte inte :) hehe fino. Nu äter jag knäckebröd och kollar på Batman, känner mig cool. Imorgon ska jag träffa julia, puss på det :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0