I guess I am really missing you

Jag har nu konstaterat att papercut gör ganska ont och det är inget att rekommendera.

Eftermiddagen blev precis som jag trodde. En sol, en päronmilkshake och två väldans bra buddies! Vi gick ut och in genom affärer och de där shopaholicarna som jag sa kunde hålla i pengarna utan att spendera? Glöm det. För det gick inte alls. Vi traskade i affärer in i det sista minutrarna tills vi begav oss till ett aningen försenat tåg. Idag prövade vi på tre-sittar-säterna. Eller, vi gjorde dem själva. Vi kände stor mysfaktor och ville inte riktigt lämna den ena utanför, så vi satte oss alla tre tillsammans på två säten.

Idag har jag cyklat för första gången på längre. Instabilt och totalt livsfarligt. Utmanade ödet på vägen hem genom att köra över vartenda isfläck ögat kunde se, det gick bra och jag kom hem levande. Fikade lite med martina och matteus samtidigt som jag flitigt pluggade på naturkunskapen. En sväng på willys för att handla lite. Nu sitter jag här igen, naturkunskap framför mig samt nudlar och bananaskids. Att jag ska vara nyttig går, inte bra som ni ser. Både milkshake och bananaskids, ouch!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0