party like a rockstar

Åter igen har jag, efter en fredagskväll, konstaterat att jag inte är en vinpimplare.

En ganska utmärkt kväll trots det dåliga inköpet. Lisa och amanda kom över och jag försökte tvinga på dem massor av mat. Det enda som dög var tydligen en halvrutten mickropizza och knäckebröd. Sedan satte vi igång med smink, hår och kläder. Julia och Viktoria trillade in lite senare och vi återgick till vad vi gjorde. Flera timmar senare började vi bli färdiga. Jag satte igång med att göra spetsad blåbär/hallon-milkshake, hehe. Man måste prova någon gång. Mäktigt och ganska gott. Vi blev helt klara, spelade lite kort och vid halv 11 vände vi klackarna mot aktivitetshuset. Folk överallt och rätt in på dansgolvet. Dansade hela kvällen lång, vilade lite i form av kissepaus och dansade vidare. On and on. Med oerhört gott sällskap kan precis allt bli bra! Ett tack till Erica och Rebecca för att vi fick komma. Tråkigt nog vilade min kamera ännu en kväll på hyllan.

Nu sitter jag nerbäddad i soffan, lagom pepp på gymnastiktävling. Klockan 11 beger vi oss, jag håller alla mina 2 tummar knutna för oss själva om ingen annan gör det. Ikväll väntas andra trevliga bravader, om jag kommer så långt vill säga.

pusshej leverpastej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0