hepp

Här vad det tomt.

Idag har det varit fint väder så jag och martina har legat ute på altanen ungefär hela dagen. Igår gick jag typ och la mig i sängen när jag kom hem från skolan. Möttes av ett feteösregn när jag klev av tåget i älmhult. Iallafall så låg jag där i min säng och kollade på tv. Det gjorde jag tills klockan blev mycket, sedan somnade jag och sov till dagen efter. Ganska skönt, nu har jag ju iallafall sovit ut riktigt.

Det var nog egentligen allt jag har gjort under dessa två dagar. Naturkunskapen var inte mycket att hurra över då vi under hela lektionen var ute och gick i skogen. Tusen myggbett pryder nu mina ben, stora, äckliga myggbett.

nu ska jag ut och sparka boll


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0