tiny dancer

Fan, naturkunskapen var som att bita i ett surt äpple. Det var allt annat än roligt, allt annat än fort gick det också. Med lite frukost kunde vi ta oss igenom dagen trots allt. Jag och amanda var nere hos skolsköterskan på hälsokontroll sedan slutade vi typ. Gick ner mot stan och hamnade inne på gina. Hej och hå där ifrån kom jag ut med två koftor, en tröja och en jacka. Allt för endast 116kr. Fyndigt. Sa hejdå till halva truppen och fortsatte med amanda och julia. Lite mat på donken och lite tåg till älmhult. Klockan kändes som att den vore 5 och jag var trött som en gök. Gick till apoteket, åkte hem och kollade one tree hill. Jag somnade och vaknade klockan fem av en rastlös syster som petade på mig. Jag har med andra ord inte utnyttjat denna halv-lediga särskilt mycket och har inga funderingar på att göra de heller.

Jag och martina ska träna lite nu, zumba, heheh. Ser rätt mongo-jobbigt ut men kul. Får se om de är nått för oss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0