something good can work

Idag ser jag ut som en lönnmördare eller som någon som har rökt på lite för mycket. In other words, jag har fått ögoninflammation. Lika bra att dra på sig alla sjukdomar på en och samma gång. Sedan är det värsta över, liksom.

Idag hade vi lediga dagen. Jag somnade klockan halv 6 imorse, snopet. Åter igen, kaffe klockan 9 på kvällen sätter sina spår. När jag väl vaknade efter att jag väl hade somnade läste jag lite. Har räknat lite matte också, way to go. Lite frilleteknik kvar att läsa för imorgon blir det prov på det. Annars är livet fortsatt bra. Väcktes från min tupplur av en DHL-snubbe med både goda och mindre goda nyheter som man hade velat köra upp i någons arsle, men det är jag gammal nog till att veta att man inte får göra det. Så jag låter bli det. Våra uf-produkter är nämligen påväg hit hem till mig. Good news. De dåliga är att vi hamnade bland tullkontrollanterna och 400 kronor fattigare från vårt redan tighta konto. What to do. Ska bli roligt att se hur de ser ut när de kommer iallafall!

Ikväll ska jag försöka träna lite.
imorgon har vi egen hårvård och det är också starten på vår sista vecka på höstterminen i skolan. SÅ FINT.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0