28 oktober

Jag vet vad jag kommer att drömma om inatt. Inälvor som ligger på marken, utanför ett dött rådjurs kropp, som befinner sig under en bil. Fan, det var inget jag behövde idag.

Jag och amanda sprang som två galna älgar till tåget idag och lyckligtvis var tågchaffisen gullig nog att vänta på oss. Han såg nog hur vi hade kämpat oss igenom den 1,1km långa vägen. Eller de 50 sista metrarna som han faktiskt kunde se oss. Tråkig dag med matte och engelska också.  Tränade lite med molle i bråthult också.

Imorgon väntas en bra dag med ingen skola.

Igår var förresten en helmysig dag med julia och lisa. Mest hela dagen. En lunch på ikea med pappa och martina hann jag även med. Blev klippt och klippte. Sedan klippte jag när jag kom hem. Tänkte mest bara få in detta på ett hörn någonstans.

idag ville jag ha såhär mycket snö
men det fick jag inte och enligt mitt horoskop ska jag flirta med en gammal bekant. Undra vem den lycklige är..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0