go left

Jag tror min tårkanal har slutat fungera. Eller har den kanske börjat fungera, hur man nu än ser på det. Mitt vänstra öga gråter konstant och har typ gjort sedan igår. Det är jobbigt när sminket förstörs, he he.

Konstaterade på min powerwalk att jag faktiskt är rädd för precis allt. No exceptions. Fick håll i mina smalben också. Nu ska jag kolla på dear john, äta upp mig så att jag får tillbaka alla kalorier jag förlorade under min promenad och vänta på vad livet har att erbjuda. Och jag hoppas på gud, att den erbjuder lite smultronvin och sjuhelsikes bra sällskap. Men jag får väl fortsätta drömma.


nått sånt här hade kunnat återställa min kropp till dess normala igen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0