we are never gonna happen

Kan checka av två grejer nu. Eller tre. Promenaden var skön, även om det blåste lite. Har säkert ryggskott efter att ha suttit som en hösäck i soffan med datorn i knät. Allt för att få tillbaka min plugganda. Detta börjar förresten gå överstyr, allt min blogg handlar om mina läxor. Fan, ska sluta skriva om läxor och skolarbeten. Ska försöka skriva om saker som faktiskt är intressant och inte om hur mycket tid jag lägger ner på plugg.

Från och med nu svär jag en egen ed. Att aldrig mera skriva om plugg.

Okej, ibland måste jag få klaga lite. När det är tufft och jobbigt iallafall, men utöver det.. Nada!
Bra, då har vi den punkten avbockad och avklarad också. 


Är förresten inte det minsta avundsjuk på mamma som åker till Thailand på lördag. Inte alls..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0